Hulde en hooi

…En daar lê ‘n hele week voor SONDER ‘n vakansiedag! Ek kyk Vrydag-aand “Kom bietjie binne” en Jennifer Jones in sulke suiwer, mooi uitgesproke Afrikaans dat ek verstom staan! Glad nie sleg nie. Ek skaam my amper vir al die platvoerse, onnosele Afrikaans wat mens (nogal gereeld) in musiek hoor.

Op die Kwêla-insetsel van laasmaand het ek so mooi gebedel vir iemand wat ‘n beton-dak wil borg en toe redigeer hulle daai deeltjie uit: so besluit ons om eers met gras te gaan – tot die betonmagnaat sy verskyning maak. Bestel toe die 10 000 bonneltjies hooi vir ‘n begin. Sal die man wat kom aflewer sowaar nie dink ‘n nooi wat self huisbou kan die verskil tussen 7 000 en 10 000 bondeltjies hooi sien nie! Lekker uitgevang, … ek’s mos nie net nog ‘n varkie wat ‘n strooihuis bou nie? Oprah sê “hou op kla oor wat jy nie het nie: vra vir wat jy wil hê”. So wys ek toe maar vir die man sy faktuur wat vra vir 10 000 bondeltjies se prys, en wys op die 3 000 bondeltjies wat ek graag nog wil hê. Ja, ek vergewe hom dat hy so glad nie kan tel nie, hy’t mos in Suid-Afrika skool gegaan.

 
En ek oefen kliphard vir die vertoning in die Pierneefteater. Die 12de Mei, mos? Ek het vir Luke van der Merwe op kitaar, en Ryno Posthumus op klavier ingespan. Dit is my eerste keer in hierdie teater, maar hulle sê verandering is ook vakansie, so ek vat my sonskerm en padkos saam.

Lewer kommentaar

